Rejestracja / Konto


1. Czemu nie doszedł do mnie link aktywacyjny?
Link aktywacyjny powinien dojść do każdego poprawnie zarejestrowanego użytkownika. Upewnij się, że wpisany adres e-mail był prawidłowy, jeśli tak to prosimy do zajrzenia do folderu spam, a w przypadku kont Gmail mógł również trafić do folderu oferty. Jeśli tam również nie ma znajduje się wiadomość z naszego portalu z linkiem aktywacyjnym to prosimy o kontakt z naszym supportem.

2. Chciałbym wystawić ofertę. Jak mogę to zrobić?
Żeby móc wystawić ofertę trzeba mieć konto firmowe. Jest ono zupełnie DARMOWE, a można je założyć poprzez kontakt z naszym przedstawicielem.



Kupony


1. Co to jest kupon standard?
Kupon standard to oferta promocyjna, którą użytkownik może natychmiast zgarnąć.

2. Co to jest kupon premium?
Kupon premium to oferta promocyjna w formie konkursu w którym użytkownik ma możliwość zgarnięcia dużych rabatów na produkty i usługi. Aby skorzystać z kuponu premium należy najpierw wziąć udział w konkursie, następnie spośród wszystkich odpowiedzi wybrana jest dana ilość odpowiedzi jaka jest określona w szczegółach oferty. Szczegółowe warunki konkursu określa regulamin konkursu.

3. Jak zgarnąć kupon?
Aby zgarnąć kupon wystarczy wybrać ofertę rabatową a następnie kliknąć przycisk ZGARNIASZ TO oraz potwierdzić chęć skorzystania z niego

4. Gdzie trafiają moje zgarnięte kupony?
Kazdy zgarnięty kupon trafia do zakładki KONTO - MOJE KUPONY

5. Jak wykorzystać kupon?
Aby wykorzystać kupon należy przejść do zakładki KONTO-MOJE KUPONY, pobrać wybrany kupon (.pdf) następnie wydrukować go i pokazać przy kasie lub w przypadku pobrania kuponu na telefon komórkowy pokazać kod przy kasie w firmie której rabat dotyczy.

5. Ile razy mogę wykorzystać kupon?
Warunki wykorzystania oferty zawsze podane są szczegółach kuponu

6. W jaki sposób mogę aktywować opcje dodawania kuponów?
Aby zacząć dodawać kuponu rabatowe należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta


Jeśli masz inne pytanie lub problem dotyczący funkcjonaliści portalu ZgarniaszTo.pl , skontaktuj się w tym celu z naszym Supportem drogą telefoniczną lub mailową. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce KONTAKT.